Sarkazam detektor 1

UKRADENO (PA ZATIM ODMAH PREVEDENO) SA RAZNIH STRANIH SAJTOVA.BEZ POTPISA JE SVE,JER  NI TAMO IH NEMA.

go on

Problem s idiotima je taj što i on misli da ima posla
sa idiotom.

Ja mogu da ti objasnim,ali ne mogu da razumem umesto tebe.

-Jel’ ti uvek pričaš sa svojim kompjuterom?
-Ne..samo kad se posvađam sa frižiderom.

Mogu sam sebi da napravim zabavu iznenađenja,
toliko lošu memoriju imam.

Nikad nemam dovoljno vremena da
uradim ono što neću.

Nisam šizofreničar više…mi smo sad sasvim dobro.

-Vidimo se večeras?
-Nikad ne pravim tako dugoročne planove.

Kako neko može da odglumi celu vezu…?Ja ne
mogu da odglumim ni “Dobar dan“ onome ko mi se ne sviđa.

Ne moraš da budeš lud da bi bio
moj prijatelj…ali je poželjno.

Jedino upozorenje koje shvatam ozbiljno
je da će mi uskoro biti prazna baterija.

Reci mi samo kad ćeš biti slobodan,
da se ja potrudim da tad budem zauzeta.

Ne reći nešto “da me ne bi izbacio iz takta“,
je najbrži način  da me izbaciš iz takta.

Ako želiš da te saslušaju počni sa –
“Ne bih trebao da ti kažem ovo. . .“

Zašto baš stepenice do raja i autoput do pakla?
Ovamo je gušći saobraćaj….

Ne veruj osobi kojoj treba pet sati da odgovori na poruku,
a kad si sa njom ne odvaja se od telefona.

shut up

Svakog dana naučiš nešto novo,
i zaboraviš pet stvari koje si do sad naučio.

Da sam dobijala dinar svaki put kad mi je neko rekao
da odrastem,sada bih imala najluksuzniju kućicu na drvetu.

Ako je voliš pusti je da izađe sa drugaricama.
Ako te bude nazvala pijana-tvoja je.
Ako ti odbije poziv,nikad nije ni bila…

Konačno sam izvadila i poslednji nož
koji si mi zabio u leđa..Sad mi je set potpun.

Ne zovem više prijatelje na večeru,
već prosto “dođite do mene da se igrate
sa svojim mobilnim telefonima dok jedete .“

Hvala što si prihvatio moj savet nakon
što ti ga je neko drugi dao.

Ne piši mi po zidu  sirotom gramatikom…..

Ne postaješ pametniji s godinama,
samo ti je ostalo malo glupih stvari koje
još nisi uradio.

Znaš onaj glas u glavi koji ti govori
da ne treba da kažeš svakome baš sve što imaš ?
E,ja ga nemam!

“Idem da pročitam nekoliko stranica knjige.“Prevod : “ Idem da pročitam oko sto stranica,
ne uznemiravaj me.Kad me vidiš,vidiš me.“

Niko nije ružniji od svoje slike za ličnu kartu,
ni lepši od svoje profilne slike na fejsbuku.

Ako ti noću pijan pišem,ne odgovaraj
mi na te  poruke ujutru. . .taj brod je otplovio.

Toliko jako sam prevrnula očima
da mislim da sam videla sopstveni  mozak.

-Mama,kakav je osećaj imati najlepšu ćerku na svetu.
-Idi pitaj baku.

Socijalni mamurluk – kada ti posle priče sa ljudima
treba dva dana da dođeš sebi.

Obuti štikle je sexy ako ne hodaš u njima
kao tek rođeno tele.

Inteligencija je kao donji veš…Potrebno je da
je imaš,ali nema potrebe da je pokazuješ svima.

Da možeš da biraš između mira u svetu i novca Bila Gejtsa-
koje boje bi ti bio lambordžini?

Devojke vole idiote jer nas još od vrtića  uče :
– Ako je dečak bezobrazan prema tebi,sviđaš mu se.

Ne idi iza mene,nisam dobar vođa.Ne idi ispred
mene,sigurno te neću pratiti.Ne idi pored mene,takođe…
Ustvari,dođavola,samo se drži što dalje od mene.

Ako imam deset čokoladica i neko mi zatraži jednu,
koliko mi ostaje? U pravu si,deset !

cover

Ako želiš da uđeš u moj život- vrata su ti otvorena.
Ako želiš da izađeš vrata su ti,takođe,otvorena.
Samo mi nemoj stajati na vratima,blokiraš mi saobraćaj.

Ako nekad dobijem nagradu za najlenju osobu,
poslaću nekog da primi nagradu umesto mene.

Uvek napišem spisak namirnica koje treba da kupim,
čak se ponekad i setim da ga ponesem sa sobom.

Na pusto ostrvo bih povela Doru,
ta mala nema čega nema u svom rancu.

U suštini,ja sam kao mobilni telefon…
Trošim energiju i kad ne radim ništa.

Rekla sam nekim ljudima da malo razmisle pre nego
što nešto kažu…Od tad nisam čula ni reči od njih.

Krenuo sam putem kojim se ređe ide….sad ne znam,
dođavola,gde sam.

Opustite se.Svi smo mi ludi,nemojte se takmičiti.

Mrzim kad na ulici zure u mene i ništa ne kažu.
Ne bojte se,slobodno tražite autogram ili da se slikamo.

Nisam stidljiva samo sam mnogo dobra
u pogađanju sa kim nije vredno pričati.

Gde je taj moj uspešan čovek da stojim iza njega ?

Konačno sam otkrila šta nije u redu sa muškim mozgom:
Sa desne strane nemaju ništa levo,s leve strane nemaju
ništa desno.

Veza bez poverenja je kao telefon bez kredita.
Sve što možeš je da igraš igrice.

Više reči sam izvukla od supe sa slovima nego od tebe.

Voleo bih da ti objasnim ali su mi bojice pri kraju.

Ako voliš nekog pusti ga da ode,
ako se vrati neće ga niko drugi.

Frižider je dokaz da se lepota krije iznutra.

Znači,misliš da polako stižeš do ludila?
Javi mi se kada stigneš,da ti pokažem okolinu.

Ne postoje vrata koja se sama otvaraju,to su
džentlmeni nindže.

Život nije bajka…Ako izgubiš cipelicu u ponoć-smanji tekilu.

Živim u veoma radoznalom okruženju….
Uvek kad zatvaram  prozor nekog udarim po prstima.

-Nisam ja ničija budala.
-Polako,usvojiće te neko.

Ako nikad nisi sreo đavola na svom životnom putu,
to je zato što oboje idete u istom pravcu.

Kaži danas nekome da ga voliš,jer život je kratak.
Reci mu to na nemačkom jer je život zastrašujuć
i konfuzan,takođe.

Nemam vremena za vezu jer sam suviše
zauzeta analiziranjem zašto nisam u nekoj.

Ne palim mostove…Svakog dana odvrćem po  šraf.

Otvorim poruku,odgovorim samo mentalno . . .

humor

Mislim da bi trebali da pobegnemo negde zajedno.
Osim što ja ne mogu nigde da idem.

Dobar sam vozač – sarkazmom mogu da te
prevezem do ludila za kratko vreme.

Izvini što nisam odgovorila na tvoje poruke,
imala sam nekog posla.Znaš ti kako je težak
posao izbegavati tebe ?

Ti si moj najbolji prijatelj zato što čuvaš
sve moje tajne 2-3 sata duže nego ostali.

To mora da je ljubav jer još uvek
nisam upotrebila nijedan svoj plan za bekstvo.

Baš mi je drago što si pronašao
privremenu ljubav svog života.

Hvala što si rekao da ćeš uvek biti tu za mene,
a onda si sam određivao koji će to biti dan.

On je dobra osoba kad jednom prestaneš
da ga upoznaješ.

Meni čaša nikad nije poluprazna
ja pijem direktno iz flaše.

Ja čak ni u svojim cipelama nisam prešla milju.

Znaš šta je jedino dobro u tome kad si narcis?
Ja!

Ne možeš ugoditi svima,tako da se
skoncentriši na mene.

Bože,daj mi strpljenja…jer ako mi daš snagu
trebaće mi novi identitet i karta u jednom pravcu..
I to nepoznatom.

Dao bih dolar za tvoje misli…ali mrzim da
preplaćujem stvari.

Ja samo želim da me neko voli
zbog onog što jesam…nema veze
što sam idiot.

Ko god da je rekao da je sve moguće,
verovatno nikad nije probao da zalupi
rotaciona vrata.

Ne čitaj misli,čitaj sa dlana….
Dlan bar imaju svi .

Piće nikad nije odgovor….
Osim ako me pitaš šta sam radila prošlog vikenda.

Bože,ne kasni sa platom mom anđelu čuvaru….
Radi i prekovremeno….

70abf6194fbd1164a2fc316be15abd64

7 коментара (+додајте свој?)

  1. Vida
    јан 22, 2014 @ 08:50:09

    HVALAAAAAA I SVU SRECU ZELM>>>>>OSVEZAVAS MI ZIVOT>>>>

    Одговор

  2. Jana
    јан 23, 2014 @ 18:28:10

    Ovo je fantastično … toliko da se i ja dadoh u „kradju“. 🙂 Pogledaj, možda ti se ponešto i dopadne. A kod mene na blogu su sa slikom:

    – Strasno je bacio na krevet i promašio …

    – Svi pitaju kako sam – odgovaram da se, u poslednje vreme, u mom životu ništa ne menja osim težine.

    – Svako ima svoje nedostatke, a ja i tudje.

    – Ne budite me. Na poslu sam.

    – Pa šta ako mi je vetar u glavi?!
    Zato su mi misli uvek sveže.

    – Nikad ne sumnjaj u svoju privlačnost: vaga laže, ljudi su zlobni, a
    ogledalo je ionako iskrivljeno.

    – Poštujte svoje roditelje. Oni su školu završilu bez Gugla i Vikipedie.

    – On jede – ja kuvam, on se oblači – ja perem. I šta bih ja bez njega radila …

    – Zamislite svet bez muškaraca: nema ni jednog zločina, nema narkotika,
    a ima mnogo debelih, srećnih i nenašminkanih žena.

    – U našoj radnji imamo sve što Vi želite ali ne možete da kupite.

    – Moj mladić bi hteo da prestanem da nosim mini suknje … Tugovaću za njim!

    – Vozim automobil i ugledam – muškarac za volanom se brije.
    Umalo mi nije ispao karmin u kafu!

    – Nikada ne pribegavaj nasilju, osim u slučaju kada si jači.

    – U srcu sam napravila veliki remont. Tamo je sada čisto i lepo, i što je
    najvažnije – tamo nema nikoga!

    – Moj muže je genije! Sve ume da radi, osim novac da zaradi.

    Pozdrav i sve najbolje!

    Одговор

  3. Jana
    јан 23, 2014 @ 20:10:00

    Zaboravila sam da napišem, ovi statusi su moj mali doprinos za
    tvoju zbirku. Srećno u daljem radu 😀

    Одговор

  4. Jana
    јан 25, 2014 @ 11:05:37

    Za tvoju zbirku pogledaj i ovo
    http://statusycitaty.ru/
    Pozdra 😀

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,004 hits
