Okretanje misli(ma) 18. Zorica Zorić

universe

-Procenim čoveka dok si rekao „idiot“.

 

-Kako se ja prva nisam setila da se toga ne setim?

 

-Kako mi se povećava broj pročitanih  knjiga,tako mi

se sužava krug normalnih   prijatelja.

 

-Naučiću te pameti ako me ti zauzvrat naučiš gluposti.

 

-Uvek postoji negde neko ko zna sve o tebi…razočaraš se kad

shvatiš da je to  karma.

 

-Jeste da mi ne stanuješ više u mislima,ali dođeš mi još

neke kirije.

5f2e734a486c39112bc3144e9eb31842

 

-Što je dan kratak.Promenim 500 puta  mišljenje i već pao mrak.

 

-Preispitujem svoja osećanja….što je to glupo!

 

-Uključim mozak…kad ono-ne radi !

 

-Ne možeš mi se danas popeti na glavu…nema više mesta!

 

-Volim te bezuslovno….šalim se,evo ti spisak.

 

-Zaljubi se,ne bilo ti zapoveđeno . . .

 

-Kad mi se ne piše dobro,ja napišem OK.

 

-Šta sve neću ne čuti ovih dana.

 

art

 

-Kad šetam svoje misli uvek zaboravim da
ponesem povodac.

 

-Nemam tanke živce već vitke. . .

 

-Nama sarkastičnima ne stoji nijedna maska…čim progovorimo
znaju ko smo.

 

-Meni još stoji neiskorišten onaj kamen koji bih
stavila u cipelu kad mi sve bude išlo dobro.

 

-Žurim da mislim…ali nemam o kome.

 

-Mnoge gluposti stoje u redu za pad na moju pamet.

 

-Nisam ja hodajuća nevolja,ja sam samo
hodajući sarkazam.

 

-Što bih volela da sam sad romantična kao onda kada
sam prvi put počela da glumim da nisam.

 

-Stvarno mi ne pada na pamet da se zaljubljujem
na ovu nestašicu emocija.

tumblr_lzv4oz4QSF1qm6oc3o1_500

-Pucam po stavovima.

 

-Kad se naljutim na sebe,po tri dana ne pričam u sebi.

 

-Nisam osoba od reči,dela mi.

 

-Čovek se ne može nigde pronaći jer gde god da prođe
ostavi deo sebe.

 

-Čudni su ljudi….okrenu leđa gledajući u oči i dalje .

 

-Previše mislim za nekog kome to nije donelo ništa pametno.

 

-Nedostaješ mi kao što beloj bojici nedostaje poenta.

 

-Što veći izbor,veća verovatnoća za pogrešan.

 

-Vi što kasnite,bar budite vredni čekanja.

tumblr_m3xyq2tix91qaliojo1_500

9 коментара (+додајте свој?)

  1. Vida
    јан 21, 2014 @ 08:39:41

    Hvala draga na divnim mislima. Ujedno da ti cestitam Novu godinu i pozelm puno lepih trenutaka, misli, blagostanja.

    Одговор

  2. Negoslava
    јан 21, 2014 @ 13:12:49

    ja delim na Fb, ako te ne mrzi, po(d)seti nas i sama – Blogeri

    Одговор

  3. ThinkBlog
    јан 21, 2014 @ 18:24:03

    Vido,hvala Tebi na citanju i na lepim zeljama.Uzvracam ovu lepu cestitku.Veliki pozdrav od mene ! 🙂

    Negoslava,ne mrzi me..naravno …bas cu potraziti tu grupu 🙂
    Pozdrav !

    Одговор

  4. nena3110
    јан 21, 2014 @ 20:11:59

    Ovo mi se baš dopada…kao iz neke knjige mudrosti. Bravo!

    Одговор

  5. Jana
    јан 23, 2014 @ 18:33:27

    Odlično, svaka čast! Veedliki pozdrav 😀

    Одговор

  6. Jana
    феб 01, 2014 @ 00:05:43

    Hvala na poseti i komentaru!
    U spisku oznaka na mom blogu – lako se pronalaze Tvoje misli. 🙂
    Mnogo pozdrava … 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,301 hits
