Okretanje misli(ma) 17. Zorica Zorić

1587b9d9db3dcb647b58f6e594ce1a3a

~~~Znam ja gde bih sa sobom,al’ mi daleko ići . . .

 

~~~Takmičim se u bacanju pameti u dalj.

 

~~~Bilo bi jako opasno da ide i delo iza svake

moje reči.

 

~~~Ključ mnogih stvari je najbolje sakriti među

očigledno.

 

~~~Kad šetam svoje misli,uvek zaboravim

da ponesem povodac.

 

~~Muškarci su nežna bića,a mi žene zapele

da ih uništavamo.

 

~~~Ni pametni nisu kao što su nekad bili.

large

~~~Volim kad mi neko konačno pokaže

zašto ga ne volim bez razloga.

 

~~~I kad mi pričaš o sebi liči na trač…

Jer pola je laž.

 

~~~Ja bih se odmah zaljubila u sebe

samo da već nisam zauzeta.

 

~~~Otkad sam smanjila nepotrebnu komunikaciju

imam više vremena za svađu sa samom sobom.

 

~~~Neke želje mi se stvarno ne slažu uz

koeficijent inteligencije.

tumblr_lawmueczpH1qa0abuo1_500

~~~Zaobilazim te u širokom luku…Al

izgleda i ti mene čim se stalno srećemo.

 

~~~Na hiljadu ljudi ide jedan koji ti vraća veru u njih.

To je moć!

 

~~~Imam pojma.Hvala.Ne treba više.

 

~~~Širim optimizam.

Donesite mi štipaljke.

ed9f93791601fa46ed966f74c8367e9b

~~~Provaljujem lažne fajsbuk profile.

Cena po dogovoru.

 

~~~Baš fina noć da se misli na neku drugu finu noć.

 

~~~Da ti zapakujem malo emocija…Da poneseš

sebi za kasnije?

 

~~~Nije trebalo da puštam srce zbog dobrog vladanja.

Oduvek mu je i bilo mesto iza bodljikave žice

pod visokim naponom i stalnim video -nadzorom.

a5edb375a593872b41ec32240482112b

~~~Ne bacaj tolike poglede ka meni,

ko će ih sakupiti sve ?

 

~~~Ne znam više gde udaram…lajkove.

 

~~~Kad ja budem došla sebi,

mnogi će se zapitati gde sam.

 

~~~U emocionalnoj sam krizi,a dug prema

srcu mi stalno raste.

 

~~~Neko mrzi ceo svet zato što ga mrzi

da izdvaja nekog posebno.

 

~~~Kakva mi je kosa,takve su mi misli.

c193b87fb64cf9f6c49cfc895b0eba5b

~~~Ne krijem se ja nigde..samo se povlačim

negde gde mnogi ne zalaze.

 

~~~Koji sam ja sebi tiranin.

 

~~~Kad mi već hodaš po živcima,

očisti bar te cipele.

 

~~~Mrzi me da upoznajem nove ljude,

zato što me mrzi objašnjavati sebe iznova.

 

d5b4ca8db2d82ffcfd7f2b68534d7152

 

~~~Kad je reči preko glave,

delo treba da je lek.

 

~~~Krećem da znam šta hoću…

Pa dokle stignem…

 

~~~Izgubila sam na težini.Rekla sam sve što osećam.

 

~~~Put do ravnodušnosti popločan je

igricama toplo-hladno.

 

~~~Optimista sam.Nemam drugog posla.

 

~~~Traćim svoj sarkazam na glupake,

eto šta radim!

3306b6a27a99790cb9eac9ae51da55e3

8 коментара (+додајте свој?)

  1. Wojciech
    нов 23, 2013 @ 19:21:28

    Nisam ni sumnjao! 🙂

    Одговор

  2. Jana
    нов 26, 2013 @ 18:50:42

    Bravo!
    Pozdrav 😀

    Одговор

  3. Jana
    дец 02, 2013 @ 18:26:32

    Smešno i tužno!
    Znam samo da ću i dalje sa uživanjem promišljati Tvoje misli i „oslikavati“ ih u mom „ćošku“ 😀

    Одговор

  4. Slavka
    дец 06, 2013 @ 23:43:05

    Ne krijem se ja nigde..samo se povlačim
    negde gde mnogi ne zalaze. ❤ Divno rečeno. 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 902,438 hits
