Okretanje misli(ma) 16. (Zorica Zorić)

gif

~~~Patetiko,ja sam…nastavi da se praviš da me

ne poznaješ.

 

~~~Ponestaje mi izgovora za nepokazivanje  emocija.

 

~~~Onaj koji mora da objašnjava šta je hteo da kaže,

precenio je  one kojima priča.

 

~~~Konzervans za čuvanje dobrog raspoloženja-

neko treba da pronađe već jednom to.

 

~~~Ne bavim se horoskopom,ali znam u kojoj si

sad kući.

gif 5

~~~Ćutanje je pravljenje kule od karata koju jedna reč

za sekund poruši.

 

~~~Da tebe nisam srela,pored sebe bih prošla.

 

~~~Po pucanju po šavovima se poznaju junaci.

 

~~~Volim kada oboje znamo šta to nisam

htela da kažem.

 

~~~Ti nemaš svoje ja…Uzmi moje…imam ih par komada.

 

~~~Poslednja stvar koju želiš je prva koju ćeš dobiti….
Zato ja namerno mešam raspored želja.

idiot

~~~Kad daješ ljubav na kašičicu uvek budeš dočekan na nož.

 

~~~Znam da ću u pakao,sad samo pregovaram
za neko mesto što dalje od kazana.

 

~~~Citati su isto što i trejleri za filmove….
Zbog jedne rečenice čita ti se cela knjiga.

 

~~~Što si ženstvenija,sve više uviđaš da nemaš
kome biti .

 

~~~Ne delim ljude …eto,po horoskopu malo nešto. . .

 

~~~Kako ja pričam u sebi….Milina me slušati.

 

~~~Nemam vremena za nove planove ,
sušim stare koji su pali u vodu.

gif 4

~~~Mojim emocijama bi svugde bilo bolje nego sa mnom.

 

~~~Kažu da ne možeš pobeći od realnosti…Ja mislim da

pre ne možeš pobeći od onog što sanjaš.

 

~~~Po prirodi sam perfekcionista.Odsanjam sve

do detalja.

 

~~~Neprocenljiv si mi. Ne mogu da izračunam

koliko me koštaš.

 

~~~Što si pametniji odluke su ti sve gluplje.
Glupo je sve gde ne dominira srce.

 

~~~Ako ne možeš da ih ispraviš,
a ti ih gledaj naopačke.

 

~~~Svako ko mene razume je na jedan korak do
izgubljenog slučaja.

tumblr_miztaiIzfR1rqujizo3_500

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Jana
    окт 01, 2013 @ 22:49:34

    Fantastično, uživam i čitam, i čitam …
    i „oslikavam“ 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,004 hits
