Okretanje misli(ma) 14. (Zorica Zorić)

 

 

dandelion

 

~~~Moram nekad da pričam i gluposti ,imam

mešovito društvo.

 

~~~Lako je ćutati kad nemaš šta da prećutiš.

 

~~~Ko ne može biti sam ne zaslužuje ni

sopstveno društvo.

 

~~~Neki nastavljaju da ne zaslužuju moju pažnju.

 

~~~Razmisli malo odakle ti pravo i za samokritiku ?

 

~~~Ne dolazi čovek do zaključka,već zaključak kad

vidi da čoveka nema – krene sam ka njemu.

 

~~~Ne slušam savete …nešto što nije radilo kod

drugih,baš će kod mene da proradi.

 

~~~Moja očekivanja nikad ne zavise od onog

što bih trebala da očekujem…

 

~~~Upoznavala bih te ponovo da valjaš.

 

~~~Žališ se što te ljudi ne poznaju dobro?

Ne zatrpavaj ih pogrešnim informacijama o sebi….

 

~~~Pravim veštačku amneziju…mojoj savršenoj memoriji

se zabranjuje pristup.

 

~~~Nije mi dan.A k’o da mi je bio nekad….

4de4243e2288bec561e9440ca78dc42f

 

~~~Ne gurajte probleme pod tepih,pod parketom ima više mesta.

 

~~~Kako to tek kad povežeš neke stvari-razrešiš čvor ?

 

~~~Nisam od juče da se ne pravim luda.

 

~~~Pun mi je mesec svega. . . .

 

~~~Moja preosetljivost i moj oštar jezik
se iznenađujuće dobro slažu…ko bi rekao?

 

~~~Nešto mi je sumnjiv sadržaj srca. . .

 

heart

 

~~~Ja sebi mogu svašta da kažem i nema
šanse da sebi vidim leđa…probala.

 

~~~Niko ti ne može reći ništa novo o tebi
što već nisi otkrio pa namerno zaboravio.

 

~~~Entuzijazam je preduga reč
za nešto što tako kratko traje. . .

 

~~~Malo njih ima potrebu da samo nasmeje čoveka
bez želje da ga fascinira.

 

~~~Kad imaš nesanicu,nemaš problema ni sa jednom

vremenskom zonom.

 

~~~Samopouzdanje je najveća gluma
koju čovek treba prvo da usavrši
pred sobom,a onda i pred drugima.

 

~~~Ako ti se svi sklanjaju s puta,
verovatno ideš u pogrešnom pravcu.

 

 

road

2 коментара (+додајте свој?)

  1. vida
    авг 28, 2013 @ 16:25:03

    Ponovo hvala Zorice uvek me obradujes svojim blogom jer bas mi se dopadaju…Puno pozdrava i srece u radu

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
