Okretanje misli(ma) 12. Zorica Zorić

tumblr_mka3w3IbaZ1s2ai5go1_400_large

 

~~~Koji god stav krenem da zauzmem,

on već zauzet.

 

~~~Sve što je dobro , napisano je.Slabo šta je

dobro rečeno.

 

~~~Neki ljudi treba sebi da priušte malo neznanja…

 

~~~Osobe koje me vole znaju nešto o meni
što ja ne znam.

 

~~~Ko  si ti da ne stariš ?

 

~~~Imam nekoliko beskrajnih
knjiga….Kraj ne ume lepo da se napiše…

 

~~~Ne protivrečim nikad…Protiv celih rečenica sam.

 

tumblr_leyr4qwsjE1qe3pm6o1_500

 

~~~Za neka ponašanja nemaš razlog,
za neki razlog nemaš ponašanje….

 

-Piši propalo….
-Nemam više gde . . .

 

~~~Probudi se nekad u meni loš čovek,
šteta što mu se stalno spava. . .

 

~~~Od kada manje razmišljam imam šta i da vidim.

 

~~~Nemam vezu,ali funkcionišem.

 

~~~Šta te proba da ne koštaš?

 

~~~Ko sebe nije pronašao
nije ništa ni propustio.

 

~~~….i žena sita,i celulit na broju.

 

~~~Iskren kaže,pa razmisli.
Neiskren zamisli,pa kaže.

 

~~~Volela bih da o nekim stvarima mislim
bez svog znanja..Da se dogovorim bez mene.

 

7c811d31242da6e7e5109ee15156f0d1

 

~~~Slučaj zaključen : Posebna sam.

 

~~~To šta ja mislim nije za priču…
više je za galamu.

 

~~~Klik se klikom izbija. . .

 

~~~Gde je sve telo prisustvovalo,a duh ga ispalio…

 

~~~Kako se ja sve ne izražavam zbog sebe. . .

 

~~~Ubih se od razmišljanja,to me održava u životu.

 

~~~Tim stvarima koje nas izjedaju iznutra,ne ponestaje

nikad apetit.

 

~~~Usitniti snove na komadiće…možda se neki deo probije

kroz javu…

4bfdbdd6f86e6046aac8e9e33280b6ba

~~~Voliš ,  a nemaš potrebu da pokazuješ?

Dobrodošao u dosadan odrasli svet.

 

~~~Ako je pravi osećaj,misao ga neće saplesti…

 

~~~Ako ti ne komplikujem život,ne želim te

u svom životu.

 

~~~Priča čovek istinu kad nema svedoka.

 

~~~Gde me sve ima…a nisam bila…

 

Gürbüz Doğan Ekşioğlu illustrator1

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
