Razne anegdote i naravoučenija

Pažnja: Uzimajte ove priče u malim dozama – jednu do dve.

Predoziranje će umanjiti njihovu snagu.

bjorn richter artwork

~~~Jedan starac molio se pet puta dnevno,

a njegov ortak u poslu nikada nije kročio u crkvu.

Na svoj osamdeseti rođendan, starac se ovako molio Bogu:

»O Svevišnji!  Još od malena nisam propustio ni   jedno   jutro   da odem

u crkvu i pomolim

ti se po svim propisima. Nikada nisam preduzeo nešto, niti doneo ijednu

odluku u svom životu, a da prethodno nisam zazvao tvoje ime.

Sada, kad sam ostario,

udvostručio sam napore i molim ti se i danju i noću bez prestanka.

Uprkos svemu,evo me ovde, bedan sam kao što sam oduvek bio.

Moj ortak, međutim, pije, kocka se i, bez obzira na godine,

izlazi sa ženama sumnjivog morala, pa i pored svega

toga pliva u zlatu. Pitam se da li

je iz njegovih usta ikada izašla ijedna molitva.

Ne tražim od tebe,Svevišnji, da ga kazniš, jer to ne bi bilo

hrišćanski, ali molim te, reci mi zašto? Zašto?Zašto si učinio da njemu

sve ide od ruke, dok  se  ja ovako mučim? „

“Zato“ odgovori mu Bog “Što si dosadan kao stenica“.

 

 

~~~Čuveni bečki hirurg rekao je svojim studentima da su svakom

hirurgu neophodna dva dara: da ne bude gadljiv i da ume dobro da zapaža.

Zatim je umočio prst u neku odvratnu tečnost i olizao ga, pozvavši studente da

učine isto što i on. Studenti su skupili hrabrost i uradili to što je tražio.

Smejući se, hirurg je objasnio: »Gospodo, čestitam vam što ste

prošli prvi test, ali žao mi je što niste prošli i drugi, jer niko od vas nije primetio da prst koji

sam olizao nije bio onaj koji sam umočio u tečnost»

 

~~~Umorni putnik rekao je nosaču “ Zašto su,pobogu,izgradili

železničku stanicu čitava tri kilometra daleko od sela?“

„Verovatno su mislili da treba da bude što bliže vozovima,

gospodine.“

 

 

~~~Jedna uticajna ličnost iz engleskog političkog života

gnjavila je premijera Dizraelija da mu dodeli titulu barona.

Premijer nije znao kako da mu udovolji, pa mu  je   na   kraju rekao: »Zao mi   je   što ne   mogu da

vam dodelim titulu, ali mogu da vam ponudim nešto bolje – recite svojim

prijateljima da sam vam ponudio titulu, a da  ste je vi odbili»

 

 

~~~Sveštenik lokalne crkve često je zastajao da popriča s jednom lepoticom

sumnjivog morala i loše reputacije, i to na javnom mestu, na veliko zgražanje vernika. Na

kraju je završio kod opata koji ga je pošteno izgrdio.

Kada   je   opat   ućutao,  sveštenik   mu   je    rekao: »Velečasni,    uvek sam

mislio da je bolje razgovarati sa lepom

ženom dok su misli okrenute Bogu, nego moliti se Bogu

dok   su misli okrenute lepoj ženi»

 

 

~~~Jedna porodica uživala je na plaži. Deca su se kupala u moru i

pravila kule u pesku, kada se pojavila neka starica u prljavoj i iscepanoj

odeći, njena seda i raščupana kosa vijorila je na vetru. Mumlajući nerazumljive reči,

sakupljala je nešto iz peska i trpala to u kesu. Roditelji su pozvali decu i rekli im da se klone

ove starice. Kada je prošla kraj njih, osmehnula im se,  ali oni nisu uzvratili na njen pozdrav.

Tek pred povratak, posle nedelju dana, doznali   su da  ta starica uvek skuplja komadiće stakla po plaži, da se

deca ne bi posekla.

 

 

~~~Jedan stari arapski sudija bio je čuven po svojoj mudrosti.

Kada mu je dućan poharan treći put za redom, vlasnik se uputio

kod sudije da mu se požali, jer nije mogao naci lopova.Sudija je naredio da se vrata

dućana skinu sa šarki i prenesu na glavni trg gde će biti šibana dok ne kažu ko je lopov.

Na trgu se okupila velika gomila sveta da prisustvuje šibanju vrata.

Nakon pedeset šiba, sudija je priljubio uho vratima, da čuje priznanje.

Kada se uspravio, objavio je: »Vrata su priznala da čovek koji ih je triput obio ima paučinu na turbanu«.

Kad je to rekao, jedan čovek u gomili podigao je ruku ka turbanu.

Odmah su mu pretresli kuću i pronašli pokradenu robu.

Dovoljna je samo jedna reč pohvale ili kritike i naše ja se odmah pokaže.

 

 

~~~ Na pogrebu jednog bogataša, svi su primetili nepoznatog čoveka koji je stajao

sa strane i plakao. Neko ga je upitao: »Jeste li vi rođak pokojnika?«»Ne.«»Zašto onda plačete?«

»Baš zato što nisam.«

Ljudi skoro uvek oplakuju sami sebe.

 

 

~~~  Dve stare prijateljice srele su se nakon mnogo godina.

»Reci mi«, upitala je jedna, »kako ti je sin?«  »Moj sin? Siroti mladić! Kako se nesrećno oženio!

Ta opajdara ništa ne radi po kući, ne ide u nabavku, ne kuva, ne    sprema    za      sobom, samo     se

izležava      po ceo     dan      i čita. Jadnik mora čak da joj donosi doručak u krevet.Zamisli samo!«

»To je stvarno užasno. A tvoja kći?«»E, ona je baš srećne ruke.

Udala se za pravoganđela. On joj ne da ništa da radi po kući,

uvek ide unabavku, kuva, a imaju i devojku koja im sprema.

On joj čak donosi doručak u krevet. Zar to nije divno?

Može da spava do mile volje i da se izležava po ceo dan.

 

 

~~~Pred sezonu monsuna jedan starac kopao je rupe u svojoj bašti.

»Sta radiš?« pitao ga je sused. »Sadim mango«, odgovorio je starac.

»Misliš da ćeš  stići da probaš  plodove ?»

»Ne,tako dugo neću poživeti ,ali drugi hoće.Palo mi je na pamet da sam čitav život jeo mango koji su drugi sadili.

Ovo je moj način da im zahvalim.»

528177_358517840935904_345707226_n

 
7 коментара (+додајте свој?)

  1. mojra
    мај 16, 2013 @ 21:17:54

    Progutala sam odjednom celu dozu, ali mislim da im to nije umanjilo snagu.

    Одговор

  2. ThinkBlog
    мај 16, 2013 @ 21:32:06

    Ne stigoh da prepisem sve,ne znam kako bi onda delovalo 🙂
    Salu na stranu,ova napomena gore mene je samo podstakla da ih procitam sve…Ukoliko te zanimaju potrazi knjige “Jednominutna besmislica“ i “Damari“.Obe napisao Antoni de Melo.Pozdrav od mene!

    Одговор

  3. Branislav Bojčić
    мај 17, 2013 @ 03:54:09

    mnogo su dobre 🙂

    Одговор

  4. ThinkBlog
    мај 17, 2013 @ 14:44:38

    Drago mi je da ti se dopadaju 🙂
    Nastavice se. . .

    Одговор

  5. Branislav Bojčić
    мај 17, 2013 @ 15:47:07

    Bilo bi super stvarno da nastavis sa njima, mnogo su dobre …

    Одговор

  6. Wojciech
    мај 18, 2013 @ 12:46:35

    A ovo je moj način da ti zahvalaim!
    Pozdrav! 🙂

    Одговор

  7. ThinkBlog
    мај 18, 2013 @ 19:56:13

    Wojciech,dugo te nije bilo…..
    Nema na cemu……Pozdrav i od mene ! 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,004 hits
