Okretanje misli(ma) 11. Zorica Zorić

large

~~~Čovek je sastavljen od starih misli…čim upadne neka nova odmah se rastvori.

~~~Laki umovi-teški za svarivanje….

~~~Predosećaje  mešaš  sa poznavanjem ljudi.

~~~Ne znam svoju slabu tačku,al’  znam za neke slabe tačke

kojima uvek dodajem  još dve…

~~~Što ćutiš kad ja ne pričam?

tumblr_mgmadayxCF1roli54o1_500_large

~~~Ljudi uvek imaju onoliko godina koliko su imali kad smo ih upoznali.

~~~Ja uvek znam šta ću da obučem sve dok
to ne probam.

~~~Ne padam na pamet više …ne raduju me
slične osobe.

~~~Sa pojavom ovih društvenih mreža svi se samo
pratimo a niko nikog ne dočekuje.

~~~Ko duboko razmišlja nema želje,već ih ispunjava.
Bunar želja ne može biti slučajnost.

~~~Prazne mi uši punih priča. . .

28c1984b0d14671ed0478c3ef0614fff

~~~Dvoumim se da li se petoumim ili šestoumim….

~~~Imam u rezervi mnoga dobra  mišljenja.Ali ova prva

se ne kvare  tako često.

~~~Nemam toliko kategorija koliko imam nesvrstanih misli….

~~~Čim neki osećaj izgoniš on tebe već progoni.

~~~Sam stvoriš snove i zatim ih daješ drugima na usvajanje jer ih ne voliš

dovoljno….

large

~~~Imaš moje potpuno nepoverenje….toliko si najmanje zaslužio.

~~~Ne iznosim neka mišljenja.Teška su za unošenje posle.

~~~Hajde da se otimamo ko će više toga da ne kaže. . .za promenu.

de5fc291a8bafd5eeba5426a819c5d26

2 коментара (+додајте свој?)

  1. vida
    мај 14, 2013 @ 19:14:58

    kao i uvek odlicno, uyivam u divnum, pametnim i vrcavim mislima…samo tako..

    Одговор

  2. ThinkBlog
    мај 14, 2013 @ 19:57:13

    Hvala mnogo,Vido. Drago mi je ..Pozdrav od mene ! 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,301 hits
