Okretanje misli(ma) 10. Zorica Zorić

tumblr_mkfs1tqenB1qzvpq6o1_500

~~~Puste želje,pusti snovi….strahovi prenaseljeni.

 

~~~Dobrim sluhom svašta vidiš…

 

~~~I ništa da ne kažem.. imam i  kome….

 

~~~Mislim kako mi volja…nešto joj se desilo sigurno.

 

~~~Sve sami nezajednički jezici…

 

~~~Onaj ko nema jednu osobu od poverenja,ispoveda

se svima redom.

2a3fd87b08468c4921f56bb702c7be44

~~~Ako si već uspeo da se zakačiš za moje misli…čvrsto se drži.

~~~Iznenadim se kad vidim da je nekom potreban sagovornik,
a ne slušalac.

 

~~~Mogu ja da se pojednostavim,ali tebi je to ocena manje.

 

~~~Ljudi su toliko sebični da ne ostavljaju više ni utisak.

 

~~~Ne moraš da ideš toliko daleko da bih te primetila.

 

4e8f811e098fd43df0e0f1937ab33393

~~~Svako je krojač svoje sudbine…ja nemam pojma ni
gde su mi makaze.

 

~~~Ne treba verovati ni pola od onoga što čuješ.
Retko kad pogodiš u koju polovinu….

 

~~~Nepokvarljivo i nepopravljivo mišljenje ne postoji.

 

~~~Biti neobavešten u današnje vreme – koji luksuz . . .

 

fc1a571596cbfc3a43a985cdab5c67c3

~~~Neko pada u zaborav neko se penje uz nezaborav.

 

~~~Nisi komplikovan kao što misliš,samo retko srećeš
osobe vredne tvoje jednostavnosti.

 

~~~Nemam reči za svoje misli…Teško ih prevodim…

 

~~~Borim se da ne pričam u citatima …

 

~~~Gubiš želju za upoznavanjem novih ljudi kada

ti svako već liči na nekog. . .

4 коментара (+додајте свој?)

  1. Valentina Mester
    окт 02, 2013 @ 13:18:13

    Istinito , sarkastično sa puno humora …čista desetka !

    Одговор

  2. Vesna Matejic
    сеп 28, 2015 @ 23:17:19

    odusevljena sam vasom kolekcijom misli..neznam jesu li sve vase ili ste ih vremenom sakupljali,ali zaista svaka misao je opsebna i ima svoju draz i jacinu..hvala

    Одговор

    • z.z.
      сеп 29, 2015 @ 20:52:47

      Hvala najlepse 🙂 Jesu, sve misli su moje.Ne bih mogla potpisati nesto svojim imenom, a da nije iz moje glave izaslo 🙂 Postepeno sam ove misli objavljivala na svojoj FB stranici, a zatim sam ih ovde objavljivala kada bi ih bilo dovoljno za jedan clanak.Hvala jos jednom za ove lepe reci, lepo je procitati ovako nesto, zaista.Veliki pozdrav!

      Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,036 hits
