Okretanje misli(ma) 9. Zorica Zorić

tumblr_mk0vkwpdQD1s6jdiho1_500

~~~Fotografija je ranije bila uspomena…Danas nemamo uspomene za

ovolike fotografije.

~~~Sećam se raznih čekanja lepih trenutaka….

~~~Neko nam je draži od našeg  mišljenja o njemu.

~~~Probudi to što ti leži na srcu…pa ga opet uspavaj.

~~~Ne znam šta pre da ne završim…

~~~Da mi je da se zaljubim pošteno,ne pitam šta košta.

~~~Ako nisi sklon laganju,moraš biti sklon sklanjanju.

~~~Preterujem šta god da ne kažem.

b582d87c4f0f6d97468af26c35c3acb1

~~~Raduju me tvoja shvatanja života… gde si ih nabavio?

~~~Šta ja sve ne očekujem,dobro da bilo šta hoće da mi  dođe…

~~~Nameravam neke slučajnosti…budi mi u blizini.

~~~Lepe reči su sklone isparavanju…ružne taloženju.

~~~Govori u sebi najviše…Čuje te ko treba.

~~~Tebi se više ne može pasti na pamet..

7Z1qE

~~~O tebi nisam ništa čula,upoznala sam te iz tvoje priče o drugima.

~~~Reci mi nešto mojim rečima da vidim kako ti je..

~~~Pamet ti održava samo ono što ne razumeš.

~~~Postaješ onakav s kim se najviše družiš.
Ja sam postala ista ja.

~~~Imaginacija mi se nešto mnogo umislila.

~~~Ako delujem sabrano,to je zato što iznutra brojim.

~~~Čovek je stvoren  da smeta samom sebi.

~~~Prvo ti je srcu krivo..pa ti je duši ravno.Logičan sled. . .

236016836691576281_kn221AcZ_c

~~~Tražim nekog da sebe ugledam.

~~~Postoje dani kada ti ništa ne ide,i dani kada ti ništa
ne ide uz uspešno zavaravanje da će ipak krenuti.
To su dobri dani. . .

~~~Nemam ja ljubav za taj tvoj prvi pogled.

~~~Sve što radiš je samo proveravanje intuicije….

~~~Ravnodušan si…dakle,vladaš situacijom.

~~~Ko ume da čita tuđe misli,samo kvari svoje.

0ac6f68afbe6f91a0f40d16ef0d4eb2b

~~~Beznadežnima se ne mešajte u slučaj.

~~~Često mi bude krivo kad moram da budem u pravu.

~~~Neki ljudi toliko ne  postoje pa se umišljaju.

~~~Kada čitam neku knjigu ,
tačno znam koji deo mogu
slobodno da preskočim jer
nije od važnosti za dalji tok priče…
Isto je i sa ljudima…samo što neke
„preskačem“ u celini.

~~~Krajnje je vreme došlo kad se sve zna unapred.

~~~Nemamo predstavu šta se dešava,jer je sve uvek samo proba.

~~~Ne odvajam se nikad od sebe…nikako da odrastem.

8b47df984de790e1dbcbc5b4e736f757

11 коментара (+додајте свој?)

  1. Branislav Bojčić
    мар 31, 2013 @ 15:53:03

    Mnogo nekih dobrih misli 🙂

    Одговор

  2. ziga
    мар 31, 2013 @ 17:36:17

    Svaka cast 🙂

    Одговор

  3. noviinternet
    апр 01, 2013 @ 05:00:35

    Bogami, svaka čast 🙂 a ovo „Fotografija je ranije bila uspomena…Danas nemamo uspomene za ovolike fotografije.“ ću koliko danas da „pozajmim“ uz jednu reportažu.

    Одговор

  4. ThinkBlog
    апр 01, 2013 @ 15:47:01

    Hvala 🙂 Drago mi je sto ce neka recenica da zavrsi u reportazi ….Bas sam sad ponosna 🙂 Pozdrav veliki od mene !

    Одговор

  5. Повратна веза: Neko nam je draži od našeg mišljenja o njemu | Rudari posmatraci ptica iz Gornje Saksonije
  6. ironijexl
    апр 02, 2013 @ 10:33:49

    Zaista me raduje tvoje shVatanje života i rodila mi se ljubav na pogled na tvoje prvo slovo 🙂

    Одговор

    • ThinkBlog
      апр 02, 2013 @ 16:55:41

      A ja prosto ne znam sta reci na ove divne reci..Da li je samo mix mojih reci,ili je mix tvojih inspirisan mojim a upuceno meni 🙂 U svakom slucaju,lepo je sto sam inspirativna…inspirise mene za dalje…

      Одговор

  7. Miki Bozic
    апр 07, 2013 @ 18:05:54

    Zorica…devojka koja menja nestvarno u stvarno, i obrnuto ! 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
