Okretanje misli(ma) 8. (Zorica Zorić)

tumblr_mf95emdxYv1rqy433o1_400_large

~~~Pazi da mi se ne ostvariš,prestaću da te zamišljam.

~~~Misli,hvala vam na interesovanju…ali,nije potrebno da se okupljate

više u ovolikom broju.

~~~Niko nikog ne sluša,svi se samo čitaju…Polovina nagađa šta je pročitala.

~~~Pobedio je razum…srcu više sreće u narednoj igri.

~~~Nezapamćeno neočekivanje ničega do sad…

314701_427305814006194_1116933820_n

~~~Imati mozak?To je tako neženstvena stvar…kajem se.

~~~Pokušala sam da uvažim tvoje mišljenje,
ostalo je samo na „u,važi“.

~~~Snizila sam kriterijum..tražim nekog srodnog,
ne mora biti duša.

~~~Zamislila sam se i u tvoje ime.

~~~U danima kada sam sebi ne odgovaraš,
mnogi se nađu nešto da pitaju. . .

f7f14afccc5648f47b9301528f73a6cf_phixr

~~~Mislim da sam romantična…više mislim nego što jesam.

~~~Imaš li ti nešto drugo da radiš osim da padaš
u mojim očima?

~~~Oguglaj na glupa pitanja…kako je Google uspeo….

~~~Obojena svim temperamentnim bojama.

~~~Ne držim ja baš do svakog svog mišljenja…
Mnoga od njih drže mene.

~~~Čemu težiš retko kad pretegne.

~~~Ja tebe kako zamislim..e,takav ima da mi ne budeš.

~~~Ljubav je postala turističko mesto..Niko se tu puno ne zadržava.

~~~Srce je objekat pod video-nadzorom…Neki to zovu i mozak.

135319163774094383_rCNQ3HTi_c

~~~Sve je rečeno…nešto mi  stalno govori.

~~~Vidi šta ćeš s mojim mislima,ja im više ne mogu ništa.

~~~Poželjno je gledanje na stvari iz svih uglova….i onda više ne znaš koji je tvoj ugao.

~~~Imam odgovor na sve…oko mene su takvi ljudi.

~~~Ko je tebi dozvolio da ti mene shvataš?

~~~Predubedio me je….

~~~Šta vredi što se on izjasnio do kraja,kad on meni nije jasan od početka?

tumblr_loxhukkUYS1qfvjbzo1_500

 

4 коментара (+додајте свој?)

  1. noviinternet
    феб 18, 2013 @ 21:09:52

    Vrlo duhovito i vispreno 🙂

    Одговор

  2. ThinkBlog
    феб 18, 2013 @ 21:13:09

    Hvala najlepse na ovim komplimentima 🙂
    I drago mi je cuti da neko danas upotrebljava rec “vispreno“ ..Veliki pozdrav!

    Одговор

  3. ironijexl
    феб 27, 2013 @ 21:39:16

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
