Okretanje misli(ma) 6. Zorica Zorić

RRRRRRRROLL_gif-3

~~~Isti ljudi stalno imaju sreće.Točak sreće izgleda više nije u okretnom stanju.

~~~U kojoj kafani služe „Pamet celog sveta “ ?
Neki izgleda redovno svraćaju na po jednu . . .

~~~Ljudi su kao knjige.Neke čitaš u delovima,
mnoge odjednom.

~~~O, raspoloženje , gde si ?

~~~Čovek je čoveku vremenska prilika.
Godišnja doba su samo dekoracija.

~~Neko od nas dvoje mora da ode.Mnogo je pameti

na jednom mestu.

~~~Bezlično iskustvo mi skoro uvek pomogne.

~~~Postoji i srodna duša po nemanju duše.

~~~Ko je puno strpljiv , taj zna šta ga čeka.144537469262287719_VrchH1RG_c

~~~Dovoljno mi je što tumačim javu,
još mi samo fali sanovnik.

~~~Koliko lica znamo , toliko ličnosti ne znamo.

~~~Mnogima nije do priče.
Zato su bajke u modi.

~~~Po ukusu mi je , al’ mi nije po volji.

~~~Najbolja stvar koja može danas da ti se dogodi
je da ti se ne dogodi ništa loše.

~~~Ko ne ume svoje misli da „strpa“ u kratke
rečenice , ume mnogo da laže.

~~~Samoća je platno koje ispunjavaš svojim mislima.
Uspeo bi da prodaš sliku?

~~~Sebi samom nikad nećeš naći boljeg od sebe.91972017360577706_gTXe3VbP_c

~~~Od namernog ignorisanja veće je ono nesvesno.

~~~Ne verujem u ljubav na drugi pogled ako je
već nije bilo u prvom.

~~~Uživam samo u snobizmu bogatog duha.

~~~Kad zalupiš nekom vrata , ne gledaj ga ni kroz ključaonicu više.

~~~Druge ne upoznaješ iznova , sebe uvek. . .

~~~Kad mi kažu „Sve u svoje vreme“, dođe mi
da progutam sat.

~~~Slušajte kad neki govore istinu.
Neće se reprizirati.

~~~Ja sam najpreča svom mišljenju.

~~~Nemati namere znači imati meru u namerama.

~~~Otišla sam predaleko u kratkim crtama.

127226758192780831_NsRAyn8M_c

~~~Očigledno je ono što većina neverovatno sporo zapaža.

~~~Samokritika u toku.
Ne pomaži!

~~~Ne prilazite sebi preblizu.Otkud znate kakve

su vam namere ?

~~~Ne znam kako zvučim , ali znam kako delujem.

~~~Uvek znam šta se dešava , jer uvek znam šta

nema šanse da se desi.

~~~Ne moraš da prisustvuješ,ali moraš da ideš. . .

~~~Imao i sto godina,nikad nisi onaj stari.

~~~Svi bi bili jednostavni da mogu.

~~~Dao mi je šansu da ga ne upoznam.Trebala sam

je iskoristiti.

~~~Čovek je uvek možda u pravu i apsolutno

u krivu.

~~~U poslednje vreme mi ništa ne smeta…
Mora da mi se sprema neka neviđena smetnja.

~~~Kaži mi kako sam danas ?

~~~Istina je maštovita koliko i laž.Ko može pohvatati slučajnosti ?

145522631679260878_upgU7zQA_c

4 коментара (+додајте свој?)

  1. minagligoric
    јан 17, 2013 @ 16:15:16

    Велики поздрав. Честитке за блог. Овај пост је феноменалан, а посебне похвале за слике.

    Одговор

  2. ThinkBlog
    јан 17, 2013 @ 17:19:04

    Mina,koliko mi je samo drago zbog toga što,pre svega,neko obrati
    pažnju na to što pišem,a pogotovo što se to nekom dopadne ovoliko .. . .
    Hvala veliko!

    Одговор

  3. Vida
    мар 02, 2013 @ 11:08:04

    Najbolji blog koji sam nasla na netu.Sve cestitke i da znate kraducam vam aforiyme…veliki pozdrav, samo nastavite tako i uspeh u radu.

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
