Okretanje misli(ma) 5. (Zorica Zorić)

tumblr_lj8cny1RZc1qg39ewo1_500

— Život je kao vožnja ringišpilom.Ideš u krug i hteo bi da siđeš kad ti pripadne  muka ,

samo što nemaš kome da kažeš da ga zaustavi.

–Ne poklanjajte knjige koje niste pročitali.

–Sedim u očajanju i odmaram se od samoobmanjivanja.

—Nisi ti prazan ti si pun razočarenja.

—Čovek se drži za nos i vuče za reč.

—Oduvek mi je nedostajalo da mi nedostaje neko kao ti.

—Pročitaj mi mene.

—Providi ti se ta rečenica.Vidi se ispod šta misliš.

—Slep od ljubavi , zaslepljen od mržnje…Ravnodušni

imaju najbolji vid.

101682904056245772_FwVGLw0j_c

— Pozajmi mi par reči.Načisto se istroših. . .

—Verujem da je sumnja jedini  uvek uzvraćen osećaj.

—Ko izađe sa mnom na kraj , prošao je tek prvi nivo.

—Pišem roman od deset rečenica.Ostalo zavisi od mašte

onog ko ga bude čitao.

—Odlučila sam da više ne biram reči.Ionako ih na kraju

sve kažem.

—Okolnosti nikome ne idu na ruku.Da probamo s nogom ?

—Dao je svoj doprinos mojim mislima.Nije štedeo. . .

—Neki ljudi su fenomeni.Idu mi na nepostojeće živce.

—Sviđa mi se.Imamo mnogo toga nezajedničkog.

—Nije ti svet kriv što ti je kriv ceo svet.

—Uz neke reči treba da se naznači rok upotrebe.

—U slobodno vreme uglavnom preterujem.

—Sve što ti je na početku čudno , kasnije će ti nedostajati.

—Nada uvek ima neki plan za koji si sam kriv kad ne uspe.

237705686551922888_DMbssGUI_c

—Ne mođeš ugoditi svim mojim ličnostima.

—Kada se odmaram od teranja inata , teram po svom.

—Gori su oni što ti šećere pamet od onih koji je sole.

—Prolazeći kroz vreme čovek se leči sam.

—Misli sve isto kao i ja , i misli da mi se sviđa.

—Dižem tegove sa slovima.Opipaj mi psihičke

mišiće.

—Pametan piše , budala ne zarezuje.

—Nesavršen si ? To ti je ključni dokaz da si živ.

—Prodajem osećanja.Jednom korištena
ali mnogo prešla. . .

—Šala je istina koja je otišla predaleko.

—Ne mislim o njemu bez preke potrebe…
a uvek je neka preka…

—Moja soba hoće svoju sobu…svega se naslušala.

—Ne znam šta mislim o tebi,još se dogovaram.

—Za samouznemiravanje nemaš se kome žaliti.

—Ne mogu nikako da se nadonesem odluka.

—Oni što dolaze iz prošlosti, uvek imaju povratne karte.

—Hteo je da popravi prvi utisak…sad mora i drugi.

—Čim izađem iz snova odmah se zaputim u iluzije.
I tako do fajronta. . .

—Kajem se što sam doživela neke ličnosti.

—Tražim onog ko traži sve isto kao i ja,
da zajedno ne nađemo.

—Ne možeš mi čitati misli ,
jedva se i ja snalazim sa tim rukopisom.

—Otrov u govornom stanju je najčešći.

—Uobražavam se.Ne ometaj proces.

—Jedino za šta mi bude krivo kad vidim,
je da neko ima bujniju maštu od moje .

—Ponašam se u neskladu sa svojim mogućnostima.

—Petak je. . .mogla bih da promenim knjigu
koju čitam ostalim danima.Treba ludovati dok si mlad.

—Tvoje misli mi upadaju u reč.

—Život je pazzle s fabričkom greškom.

—Nemamo dodirnih tačaka,
ali imamo nekoliko zajedničkih zareza.

—Premašio je moja neočekivanja.

—Imam ukusa….Ne raspravljam.

—Smislu , traži te humor.

—Pale su grube reči i ostale iskrenosti.

—Čini mi se da sam poznavala osobu kao ti.

Možda sam to bila ja.

—Ničemu se svi nadaju a ljute se kad dođe.

—Šarmiram kad god stignem…a uglavnom  stižem.

—Izađu tako na brzinu  reči iz afekta.Zaborave da se našminkaju. . .

—Prelistala sam sve svoje misli od ove godine…Na dnu svake

stranice  si ti.

116319602846086360_dIDe0sj2_c

11 коментара (+додајте свој?)

  1. noviinternet
    дец 25, 2012 @ 22:10:45

    Pozajmiću neke, ako može… a svakako ovu ljubavnu: „Prelistala sam sve svoje misli od ove godine…Na dnu svake stranice si ti.“ Ima baš super misli 😉

    Одговор

  2. ThinkBlog
    дец 25, 2012 @ 22:33:21

    Može,naravno. 🙂
    Drago mi je da Ti se dopadaju i hvala na čitanju.

    Одговор

  3. Wojciech
    дец 30, 2012 @ 10:08:44

    Ovde se ja uvek lepo zabavim…
    I naravno, uvek nošto novo naučim.
    Pozdrav! 🙂

    Одговор

  4. ThinkBlog
    дец 30, 2012 @ 15:35:43

    Wojciech, mnogo mi je drago zbog toga.
    I to što naučiš,a i što se zabaviš.Lepo je pročitati to 😉
    Pozdrav i od mene !

    Одговор

  5. Станимир Трифуновић
    дец 31, 2012 @ 14:04:52

    …Иначе, илузија са врха дело је Аристотела и може се видети у Аристотеловом парку недалеко од Стагире, његовог родног места на источној страни Халкидикија.
    Поздрав.

    Одговор

  6. ThinkBlog
    јан 01, 2013 @ 16:30:08

    Nisam znala.Hvala na informaciji.
    Veliki pozdrav !

    Одговор

  7. minagligoric
    јан 17, 2013 @ 16:19:20

    Увек ћу се вратити овде да позајмим неку мисао, за инспирацију, за честитку, за љубавно писмо. Подсетила си ме колико нам је језик богат, неисрпан…

    Одговор

  8. minagligoric
    јан 17, 2013 @ 16:19:37

    Увек ћу се вратити овде да позајмим неку мисао, за инспирацију, за честитку, за љубавно писмо. Подсетила си ме колико нам је језик богат, неисцрпан…

    Одговор

  9. ThinkBlog
    јан 17, 2013 @ 17:20:20

    Lepši kompliment mi ne treba od ovog 🙂
    Hvala….I veliki pozdrav!

    Одговор

  10. Vida
    феб 20, 2013 @ 18:09:54

    Najbolja stranica na netu, cesto se vracam, a i pozajmljujem misli

    Одговор

  11. ThinkBlog
    феб 20, 2013 @ 21:43:23

    Hvala,Vido…Zaista mi je drago…i znaci ovakva pohvala.
    Pozdrav od mene!

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
