Okretanje misli(ma)3. Zorica Zorić

~~Stala sam odakle sam produžila.

~~To što ja svašta kažem znak je da ne mislim svašta.

~~Osećam se glupo kada se moja staromodnost

poklopi sa modernim.

~~Vrhunac gluposti je kad sama sebi kažem

„Jesam li ti rekla?“

~~Pročitao je film i pogledao je knjigu.

~~Nisam ja zakasnila ja se samo nisam pojavila.

~~Ja bih sebi rekla svašta ,ali mnogo sam nezgodna

kad se naljutim.

~~Što manje pričaš , manje ti mogu vaditi reči . .  .iz konteksta.

~~Ne živi sećanje u životu , život živi u sećanju.

~~Svima možes sve vratiti , ali ono što si sam sebi

dužan – nećeš nikad.

~~Razuma i razuma je ostalo iza nas.

~~Ljubav je druga najgluplja stvar na svetu.

Prva je ljubav.

~~Moralista je morao da lista mnogo glupih

knjiga o moralu.

~~Neki ljudi treba da se izvine što nude izvinjenje.

~~Gde god pokucaš sve neko drvo.

~~Misli sve isto kao ja i misli da mi se sviđa.

~~Probaj da ne misliš o tome šta ćutiš.

~~Strpi  se malo . . . Stisni taj mozak.

~~Fali mi taj jedan što nikako da ode.

~~Ako misliš da si u pravu. . .ja mislim.

~~Uštedite sebi vreme…poludite odmah.

~~Ispravite me ako grešim , ali neke greške su

neispravljive ?

~~Zaćutao je u pogrešno vreme na pravom mestu.

~~Osećanja o kojima se debelo razmišlja su tanka.

~~U prošlom životu sam bila zabrinuta šta ću biti

u sledećem životu. . .ispostavilo se ne bez razloga.

~~Ne pratim šta radi konkurencija, ne vidi se odavde.

~~Od ovoliko svetova samo lud neće izabrati svoj.

~~Najopasniji i najnesigurniji most je onaj od čoveka do čoveka.

~~Budućnost me je iznenadila…posetila me juče.

~~Stoji iza svojih reči . . .ne vidim mu glavu.

~~Promenila sam se .Sad je konačno sve isto kako treba.

~~Dok ti mene shvatiš ja sam tebe već shvatila i otpisala.

~~Ne sumnjam više.Crk’ o je crv . . .

~~Imaš pravo da ćutiš.Sve što ja mislim da bi rekao

biće upotrebljeno  protiv tebe.

~~Više je zgodnih nego prilika.

~~Plaši me svako ulepšavanja kraja.Kraj treba da je

ružan da bi imao pojma da je kraj.

~~Bitno je to međusobno poverenje.Da to što si rekao sebi

u svojoj sobi ostane samo između vas.

~~Srce u glavu , pamet u stranu i spreman si za ljubav.

~~Poštedeću sebe daljeg znanja…štedi se dok se  ima šta.

~~Ili ja nemam ukusa  ili dan nikako da pogodi moj ukus.

Nikako da mi se ceo dan svidi.

~~Vidiš da radim na našem odnosu.Dodaj mi još tu lopatu.

~~Šteta što sam propustila da čujem tvoje današnje mišljenje

o meni . . .

~~Želi da povuče svoj izgovor. . .Ne deluje.

~~Čekam 22. vek…Možda se nešto promeni nabolje.

~~Deseti put ti kažem da ja  dvaput ne ponavljam.

~~To kod mene ne pije vodu , ne pali se . . .

~~Znaci ako me vidite, pojavite se slobodno.

~~Stvarnost te prevari ali je san uvek brži. . .

~~Na savete uzvraćam jednim direktnim savetom.

~~“Idi bre, prodaj pamet na nekom drugom mestu.“

„Ja je ne prodajem , ja je dajem za džabe , a za tebe može

i neki gratis . . .“

429462_527529797257302_1512037467_n

4 коментара (+додајте свој?)

  1. kontesanera
    нов 10, 2012 @ 18:45:01

    Divno! Divno! 🙂

    Одговор

  2. Wojciech
    нов 11, 2012 @ 12:01:22

    Strpi se za komentar. Stiso mi se mozak. 🙂

    Одговор

  3. ThinkBlog
    нов 11, 2012 @ 16:27:19

    Haha . . .Wojciech. . .strpljen-spasen 😉
    Mislim,mozak 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,015 hits
