O knjigama

Neka se drugi hvale knjigama koje im je dato da napisu.
Ja se hvalim onima koje mi je dato da pročitam…

Horhe Luis Borhes

Ima ljudi, pisaca, koji vas svuda prate, nije čak ni
potrebno da ih čitate više.
Oni su uvek sa vama.

Emil . M. Sioran

Čovek čita da bi postavljao pitanja.
Franz Kafka

 

 

„Postoje knjige u kojima su fusnote ili komentari

načrčkani istom rukom čitatelja na rubu, zanimljiviji

od teksta. Svet je jedna od tih knjiga.“

(George Santayana)

 
Deo sam svake knjige koju sam pročitao.

John Kieran

 

 

Knjige su karijera civilizacije.

Barbara Tuchman

Samo dobar čitalac piše dobru knjigu.

Emerson

Više od pola savremene kulture zavisi od toga

šta ne bismo trebali pročitati.

Oskar Vajld

Ono što je napisano bez napora čita se bez

užitka.

Samuel Johnson

Reči su , naravno , najmoćnije opojno sredstvo

koje koristi ljudski rod.

R.Kipling

Najgora stvar koju si napisao bolja je od

najbolje stvari koju nisi napisao.

Nepoznat autor

Moj najbolji prijatelj je onaj koji mi pokloni

knjigu koju nisam pročitao.

Lincoln

Оставите одговор

Статистике блога

  • 885,004 hits
