Okretanje misli(ma) 2 (Zorica Zorić)

~~~Počeli smo da kupujemo polovična ( polovna ) osećanja.

Celih više nema na

tržištu.

~~~Nadaj se dobrom-biće loše.

Nadaj se lošem-biće još gore.

~~~Uvek je bilo lakše zagorčiti slatko ,

nego zasladiti gorko.

~~~Od ovoga malo nečeg što je ostalo ,

ono puno sada nema ništa.

~~~Posvađaj dve laži , istina će ih razdvojiti.

~~~Sve mi je potaman.Šta god da obučem , pola mi je taman.

~~~Od kada sam počela da razmišljam . . .

ovde sam završila.

~~~Hoćeš da ti dođem tu ili da ti  pređem u naviku

odavde ?

~~~Na granici sam ludila.Javljam se čim

prođem carinu.

~~~Kada si ravnodušan zalihe ljubavi su

potrošene, a mrzi te da praviš zalihe mržnje.

~~~Nepozvani kritičari su najčešći gosti.

~~~Cilj mi je da ne promašim put.

~~~Nečijim umom upravljuju uši.

~~~Čovek i pored dela traži još i reči.

Dela su često nema.

~~~Kada ti život nema smisao ,

požurio si ili si zakasnio sa mnogim

bitnim rečima.

~~~Neke laži treba da je sramota.

Kako samo nađu ni krivu ni dužnu

osobu da ih izgovori.

~~~Šta sve ljudi kriju u sebi od sebe.

~~~Nedostajanje treba zaslužiti. . .

~~~Treba da me je stid.Propadam zbog ponosa.

~~~Sreća pa ne gledam TV.Inače bih ga svaki

čas morala gasiti.

~~~Ne postoje jednostavne osobe.Postoje samo

manje komplikovane.

~~~Teško mu da priča . . .biće da je pametan.

~~~Neko čita i očekuje da mu se knjiga zahvali

što baš nju čita.

~~~Dosta mu je njegovih mana.To bi trebalo

da mu je vrlina.

~~~Ne treba nikom reći „Misli svojom glavom“.

Otkud znaš šta mu je  u glavi.

~~~Kad mi dosadi da živim u bajci,

izađem među ljude.

~~~Nerazumne najbrže razuveri nerazuman.

~~~Ne verujem u sudbinu.Suđeno mi je da

ne verujem.

~~~Ne znam gde idem , ali sigurno je

da ću zakasniti.

~~~Malo je dobropamtila.Mislim da ova

reč čak i ne postoji.

~~~Čovek se razočara samo zato što je dopustio

da se razočara.Nikad tu nije bitan razlog.

~~~Umara već kod prve rečenice.

Ima on smisla za umor.

~~~Neiskorištena šansa je šansa koja nema

koga da iskoristi.

~~~Tako ti  i treba kad ti svako treba. . .

~~~Svađala bih se ja sa njim ,

da mi je još uvek stalo da pričamo.

~~~Ja uvek saslušam sebe pre nego što

ne uradim ništa.

~~~Ne smeš biti na silu pametan.

Pored toga što si glup , bićeš

još i lud.

~~~Poneki izlaz nema ulaz.

~~~Maler me je poterao tek nakon

što sam se rešila baksuza.

~~~On nema problema sa stresom.On ga samo

prenosi.

~~~Odakle nam ovolika volja za nemanjem volje.

~~~Gledam svoja posla , ali mi se uvek

neko meša u te poslove i onda više nisu moji.

~~~Kažu mnogi da ih u nezgodno vreme zadese

lepe stvari.Kod mene izgleda uvek nego zgodno vreme. . .

~~~Najiskrenije se plače na svom ramenu. I ako tu

nađeš utehu , naći ćeš je svugde.

~~~Dosta mi je svega , ili je svemu dosta mene.

Nešto od ta dva.

~~~Sve dok čovek glumi da je srećan,

neće izumreti humor.

~~~Pre nego što kažem dve-tri , da kažem

još koju.

~~~ Ako je obećanje ludom radovanje,

onda je neobećanje pametnom tugovanje.

~~~To je bio bačen sat. . .pokazale su otkinute

kazaljke.

~~~Ustaneš rano,nemaš sa kim da pričaš.Ustaneš kasno,

mnogi su se već napričali…Kad ustati?

~~~Ljudi,puno nas je na zemlji.Da nema ovih

što im je razmišljanje u oblacima,ne bi imali

gde stati.

222857881530177304_lrhSwZDz_c

2 коментара (+додајте свој?)

  1. kontesanera
    нов 10, 2012 @ 19:00:38

    Ne znam gde idem , ali sigurno je

    da ću zakasniti. …Ova mi je tako poznata, pronalazim se u njoj 100%! 🙂

    Одговор

  2. ThinkBlog
    нов 11, 2012 @ 01:58:48

    Drago mi da nisam jedina 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,039 hits
