Okretanje misli(ma) (Zorica Zorić)

~~~Ponekad sretnem sebe i ne pozdravim se.

~~~Tražim posebno ništa.Nešto posebno već

traže svi.

~~~Izvan sebe sam.Brzo se vraćam.

~~~Nemam dušu.Šta sad đavolu da prodam ?

~~~Kada je nošenje mana u modi…ne morate baš

sve odjednom da ih nosite.

~~~Kažem da neću da mislim.Ali , to što ja mislim

mene ništa ne pita.

~~~Zašto da menjam mišljenje?Ovo mi je još

uvek ispravno.

~~~Zapamti gde si stao da sledeći put znaš

dokle da ne ideš.

~~~Idem malo do sebe,nisam dugo bila.

~~~Ja kad sebi nešto zacrtam…to uglavnom i ostane

nacrtano.

~~~Svašta mi ne fali.

~~~Ono što ja nisam zapamtila,zapamtilo je mene.

~~~Danas je teško naći ljubav.Niko neće da voli

za džabe.

~~~Bog da,đavo uzima.Ono što ti ostane

pokvariš sam.

~~~Teško poslu koji mene čeka.

~~~Dolazi odmah…imamo o mnogo čemu

da ćutimo.

~~~Postala sam pesimista da mi ljudi ne bi

kvarili dan.

~~~Ljubav je razočarenje.Osim kad nisi razočaran.

Tada je čekanje na razočarenje.

~~~Tako mlad a već pametan?Mnogo ćeš se

kajati.

~~~Za danas sam sve shvatila.Mirna sam do sutra.

~~~Priviđaju mi se iskrene osobe.Jel ja to ludim ?

~~~Opremljena sam svim mogućim poslovicama,

sad mi treba jedan život da ih sve primenim.

~~~Mnogo sam nervozna,džabe me nerviraš!

~~~Muka mi je od reči!Hoću sa nekim da se

sita isćutim.

~~~Nemati ukusa nije strašno.Strašno je kad imaš

ukus kao mnogi.

~~~Ako nisi glup to ne znači automatski da si

pametan.

~~~Ponekad je bolje da ti ništa nije jasno

nego da ti je sve jasno.

~~~Ja nisam savršena a ko je tebi rekao da jesi ?

~~~Krenem da te šutnem , ali mi nikad ne pođe

od noge.

~~~Jedne istina boli a druge baš zabole za laž.

~~~Od viška poverenja uvek me je bolela glava.

~~~Na glupe odgovore ne postavljam dalja

pitanja.

~~~Nisam gluva!Čujem da mi prećutkuješ istinu.

~~~Ako je još neko zaljubljen u mene , slobodno neka

mi se javi…Znam ja dobro kako je biti zaljubljen u mene.

~~~Nisam osvetoljubiva,ali kad se već to traži od mene,

mogu izaći u susret.

~~~Kažu da se ne živi od priče.Ja ućutim i ne vidim

da se bogatim.

~~~Umem da ne razgovaram na 10 jezika.

~~~Ne mogu da dočekam da čujem ono

što imam da ti kažem.

~~~Umesto da zavolim ludo , ja zavolela

ludog.

~~~Lako je biti dama u prisustvu džentlmena.

Prava dama je ona koja ostaje dama i kad

džentlmena nema ni na vidiku.

~~~Reči su zarazne.Ne pričaj sa svakim.

~~~Došlo takvo vreme.Čim vidim nekog da je

srećan ja razmišljam šta mu fali.

~~~Ti jesi glup , ali bar znaš ko je pametan,

čim ovoliko insistiraš na druženju sa mnom.

~~~Razumem ja tebe samo se ne slažem sa tim

što razumem.

~~~Ne brini.Nisi ti te sreće da te ja zaboravim.

~~~U toku je veliko pospremanje srca.Saznaćeš

kad bude gotovo.

~~~Sve se neće kad se zna da se može.

~~~Pametnija sam nego ŠTA mislim.

~~~Dežuram…pa ako nekom zatreba krivac….

~~~Ja sam rekla to što nisam imala.

~~~Razumem po potrebi.

~~~Ne treba meni cilj.Pokažite vi meni start.

~~~Preskačem loše dane,dobri su mi zalet.

~~~Pažnja mi se obratila , kaže da joj se

više ne obraćam.

~~~Urazumi se već jednom , u razumu

nema ničeg.

~~~Te ‘amo , te tamo.A ljubav ?

~~~Neko kaže da mu se patnja isplatila.Meni

još ništa nije isplaćeno.

~~~Svima nešto fali.Nekom nešto  , nekom sve.

~~~Kad original nije tu , kopije kolo vode.

~~~Koliko on priča ,sreća pa nije shvaćen.

~~~Gledam na stvari sa vedrije strane.Ništa ne vidim

od tolikog Sunca.

~~~Uhvatila sam ga u razmišljanju.Kaže da nije ono

što mislim.

~~~Zahvaljujem mi na sebi.

~~~Neko se izgubi kad ne zna gde je , a neko kada

vidi gde nije.

~~~Nije se učilo baš sve što se zna.

~~~Nisi ti glup kao što ja mislim , ali si pametan kao

što ne mislim.

~~~Ništa ne brini,jedna vrata se zatvore a

druga se….zaglave.

~~~Pucam od samonepouzdanja.

~~~Ističi se.Ali , na svoju odgovornost.

~~~Čovek krene da priča otvoreno

tek kad mu je srce zatvoreno.

~~~Ili si juče bio srećan , ili ćeš

biti tek sutra.

~~~Ja mogu jedino od tebe da dođem sebi.

~~~Uspeh je vratiti se odakle si pošao

novim putem.

~~~Naravno da sam poludela.

Oko mene sve neka polu-dela.

~~~U ovom životu čovek je samo lutalica koja

svaki dan prolazi pokraj svoje kuće i ne

prepoznaje je.

~~~Neizuzetak sam koji misli da je izuzetak.

~~~Moje navike su navikle na mene.Šta ja da im radim?

~~~Plašim se da pričam onda kad imam puno

toga da kažem.

~~~Od ćutanja do brbljanja samo je nekoliko reči.

~~~Shvatam unazad , razumem unapred i stojim

u neznanju.

~~~Ostala sam sa tekstom , a vrata su mi zatvorili.

~~~Kad pustiš sve dođavola , to ode po đavola i

dovede ga lično.

~~~Izdajem pamćenje. Znam da mi neće oprostiti.

~~~Shvataš li šta ti ja govorim ili da ti još jednom

sve ne kažem?

~~~Nešto puno kao neshvaćeno i nešto malo

kao shvaćeno.To je život.

~~~Ne mora da znači ali znači tako da mora.

~~~Ja sam takva, vežem se i za neprijatelja , pa kad

počne da me voli , nekako mi nedostaje . .  .

~~~Ne umem ni da zakasnim.Uvek zakasnim ranije

nego što treba.

~~~Ova moja priprema za život mi se nešto

mnogo odužila…

~~~Utišaj tu buku u glavi.Dovde se čuješ.

~~~Deluješ kao da nemaš pojma da deluješ….

A to deluje.

~~~Čim ja ne sumnjam u ništa, nešto mi

je tu mnogo sumnjivo.

~~~Što se mene tiče , mnogo volim kad me

se ništa ne tiče.

~~~Napravio je prvi korak. .  .šteta što sam ja

već bila otišla.

~~~Nemati nikakvu naviku je , takođe  navika.

~~~Imam ja i plan i neplan…pa šta upali.

~~~Eh , da je svako pametan da bude glup. . .

~~Neko ima ličnog kuvara , ličnog vozača. . .

Ja imam ličnog lažova.

~~~Ko priznaje sam sebe odaje.Pa posle nek’

oprašta sam sebi.

~~~Puca od opuštenosti.

84935142942829698_ab070f4P_c

11 коментара (+додајте свој?)

  1. noviinternet
    окт 11, 2012 @ 06:06:09

    Svaka čast! Svidja mi se,baš – od svakog reda može se cela filozofija napraviti 🙂 Sačuvaću u svojoj virtuelnoj riznici 🙂

    Одговор

  2. ThinkBlog
    окт 11, 2012 @ 14:38:10

    Hvala lepo ! 😉
    Znači da nije loše ovo što pišem ? 🙂
    Daje mi ovo sad volju za dalje …
    Čast mi je što će biti sačuvano .
    Veliki pozdrav od mene .

    Одговор

  3. ThinkBlog
    окт 20, 2012 @ 14:55:43

    Hvala puno , Wojciech 🙂
    Drago mi je to procitati . . .

    Одговор

  4. kontesanera
    нов 10, 2012 @ 20:01:35

    „Čim ja ne sumnjam u ništa, nešto mi

    je tu mnogo sumnjivo.“ Ovo je odlicno! Samo nastavi dalje, moja virtualna prijateljice 🙂

    Одговор

  5. ThinkBlog
    нов 10, 2012 @ 23:56:14

    Hvala puno , prijateljice 🙂
    Znace mi ovakve reci . . .

    Одговор

  6. Danijela Banjac
    феб 17, 2013 @ 20:35:37

    svaka čast, ovo je prijatno iznenađenje 😀

    Одговор

  7. ThinkBlog
    феб 17, 2013 @ 20:43:49

    Hvala! Drago mi je sto sam iznenadjenje,pa jos i prijatno…Veliki pozdrav!

    Одговор

  8. ThinkBlog
    феб 17, 2013 @ 20:44:18

    🙂

    Одговор

  9. tanjat
    апр 21, 2014 @ 16:16:53

    Ovo je sjajno. Sjajan blog. 🙂
    http://bibliotekaxv.wordpress.com/

    Одговор

  10. ThinkBlog
    апр 21, 2014 @ 16:35:55

    Pratim ! 🙂
    I hvala na poseti…

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
