Remark

~~Jednom izgubljeni nikad se više ne stiču.

~~Živi li čovek iznutra napolje ili spolja iznutra ?

~~Ono što nismo dobili izgleda uvek bolje od onog

što imamo .U tom je romantika i idiotija ljudskog

života.

~~Zateturao sam se u duši , spolja se smejem. . .

~~Želeo bih da sam glup.Blistavo glup.To je najveći poklon

za naše vreme.

~~Bes mi je uvek jači od stida , kao i uvek kad smo

stvarno postiđeni i znamo da to treba da budemo.

~~Šta vi mislite o životu ?

Ujutru drukčije nego uveče ,

zimi drukčije nego leti ,

pre jela drukčije nego posle jela ,

a u mladosti verovatno drukčije nego u starosti.

~~Po svoj prilici , svi se malo bojimo velikih reči .

Tako užasno mnogo laži rečeno je njima.

Možda se bojimo i svojih osećanja , ne verujemo im više.

~~Pogledaj kišu. . .To se nebo znoji . .  .

~~Ja o ljubavi znam sve.Duhovnoj ljubavi , mislim.

Tu mi ništa više nije potrebno.Ono što mi je potrebno

jeste strast , brutalna , mahnita strast.

~~Izvolite da mi ne dajete savete.

~~Najjevtinije neznanje i plitki materijalizam ,

prisno povezani kao uvek.

~~Ranije nam je bilo dobro , danas nam je loše – dakle ,

daj opet staru vladu ! U stvarnosti to znači : danas nam je

loše , jer smo ranije imali staru vladu – dakle , neka ide

dođavola !

~~Zašto sve što hoćeš da imaš treba da pokvariš uvek

čim ga imaš ?

~~Kad ti se jednom neko dopadne , onda baš

mora da bude takav kao ti – koji ti ne pristaje.

~~Kad sam sebe može da muči , čovek retko

propušta priliku da to ne učini.

~~Ponovo me muči sećanje koje se ne seća.

~~Čitao sam jednom negde da su svi ljudi braća.

To je da se čovek još  iznenadi kad pogledaš kakav je svet.

~~Nemoj nikad ništa da radiš komplikovano , ako moze biti prosto.

To je jedna od najvećih životnih mudrosti koje postoje.

Vrlo ju je teško primeniti.Naročito intelektualcima i romantičarima.

Оставите одговор

Статистике блога

  • 850,488 hits
