Citati

~~Mi ljudi tražimo nešto što je nas već

odavno našlo.

Jim Morisson

~~Nema dobrih prijatelja , nema loših prijatelja.

Samo ljudi koje želiš , s kojima imaš potrebu biti.

Stephen King

~~O stvarima kojima nema leka ne volim da govorim.

Ivo Andrić

~~Svako ko razmišlja je moj neprijatelj.

Napoleon

~~Sve što imamo je vreme.U njemu žive čak i oni

koji nemaju stan.

Gracian

~~Niko ne voli slušati savete ali svi rado uzmu novac..Dakle , novac

više vredi od saveta.

Jonathan Swift

~~Čudo je kako niko na položaju ne očuva poštenje.

A valja živeti i kad te smene…posle su i pošteni.

Meša Selimović

~~Tajne su moja valuta. . .njima mešetarim da zaradim za život.

Hanif Kurejši

~~Ako ima Boga čemu on kog đavola služi.

V.Fokner

~~Čoveka je lako naterati da govori ono što ne misli, ali niko ga ne može naterati da misli ono što govori.

Brana Crnčević

~~Prve suze deteta su molbe , ako ih ne sprečite postaće

naredbe.

Ruso

~~Biti slavan znači postići da se govori mnogo

gluposti na vaš račun.

Flober

~~Prvo reč , onda lek.

Hipokrat

~~Treba mnogo a ne svašta čitati.

Plimije

~~Genijalnog čoveka retko uništi neko drugi

ako se nije uništio sam.

S.Džonson

~~Prijateljstvo ne bi trebalo da razlikuje pol.Tu je reč

o ljudskosti.

Zorica Karanović

BOOKS-Winter_large

~~Nagovoriti druge da čine dobro , veće je

dobro nego ga sam činiti.

Konfučije

~~A sad šta mi služi moj štit ? Ne mogu se njim odbraniti ,

pošto se bitka bije u meni.

Jovan Dučić

~~Najveća prevara ovog sveta je sećanje.

Niče

~~Nepoverenje je teška oprema koja je u stanju više

da oteža nego da zaštiti.

Bajron

8411844048_e9e7b8cd9c_c

~~Nikom se učitelj ne rađa u kući ,

i niko ga neće naći iza peći u spavaćoj sobi.

Paracelzus

~~Kako su strogi oni koji nemaju strpljenja.

Šekspir

~~Griža savesti nije nešto što prolazi uzimanjem

sode bikarbone.Ali , ako ste je nekad osetili , to je znak

da ste bili čovek.

Alfred Hičkok

9391acae4c6c31d4c707625fa4db592a

 

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Vesna
    мар 21, 2013 @ 11:52:31

    Odlicno,veoma drag i zanimljiv blog!

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 849,153 hits
