Citati


~~Ljudi stare ali ne sazrevaju .

Alphonse Daudet

~~Tek kada se iscrpe sve reči , čovek počinje

razgovarati sa čovekom.

Lec

~~Deca nisu bojanke . Ne možeš da ih ispuniš svojim

omiljenim bojama.

Khaled Hosseini

~~Često sam mrzeo u samoodbrani .Ali , da sam bio jači

nikada ne bih pribegao takvom oružju.

Kahil Gibran

~~Sloboda.Sloboda je biti jadno sam.

Paulo Koeljo

374486_410944355645913_1836713446_n_large

~~Ne idi uokolo govoreći kako ti svet duguje život.Svet ti ne

duguje ništa.On je nastao prvi.

Mark Tven

~~Pretvorio sam se u cilj samoga sebe.Ali nisam mogao

razabrati da li sam se time pronašao ili izgubio.

F.Pessoa

~~Ne mogu više podneti samoću ni kad sam sam ,

a kamoli kad sam u društvu.

Dario Džamonja

~~Samo čekanjem ćeš naučiti da ne čekaš nikoga.

Eva Zonenberg

~~Više sam patio od toga da bih mogao imati

komplekse nego od toga što sam ih stvarno imao.

Viktor Frankl

~~Jedni bi hteli da razumeju ono u šta veruju ,

a drugi da poveruju u ono što razumeju.

Lec

261138478363177047_6IpYwa36_c

~~Siromašni duhom izjedu i svoje dušebrižnike.

Umberto Eko

~~Pamet je u redu ako je imate ,

ali život se živi srcem.

Winston Groom

~~Ne živi čovek samo zato da što duže ne bi umro.

S.Selenić

~~Ne postoji smtnik koji je sposoban da sakrije tajnu.

Ako su mu usta nema , on priča vrhovima prstiju , izdaja

curi iz svake njegove pore.

Sigmund Frojd

~~Čovek nikada ne ogugla.Samo na mnogo šta može da se navikne.

Remark

72664ca1ad5efea06a125ce07c554f82

Оставите одговор

Статистике блога

  • 848,036 hits
