“Ca.Blues“

~~Ja ne radim nigde : isuviše sam lak za težak posao ,

isuviše sam težak za lak posao i isuviše seksi za noćni posao.

~~Frizura , sama po sebi , dok se ne prikači na nečiju glavu

nema nikakvu vrednost.

~~Pogledao sam dom svoj i nisam video Anđela.

~~Ljudi se ne menjaju , u tome je stvar . . . Ja se iz osnova promenim

svaki put kada odsečem nokte . .  .

~~Ja ne izvlačim nikog iz depresije. Ne mešam se nikome u

privatan život , jer mi je rečeno da se držim podalje i od

svog sopstvenog.

~~Postoje lepi ljudi koji , kad dosegnu jednu određenu granicu ,

ne mogu da izgledaju još lepši.

~~Nikad nisam patio u javnosti.

~~Hteo bih da vam ukažem na razliku između ludila i normalnog stanja :

ako idete po gradu i razgovarate sami sa sobom , odmah će na vas

staviti ludačku košulju.Ako idete po gradu s vašom ženom i vi joj nešto

govorite celo poslepodne a ona vas uopšte ne sluša , vi ste savršeno

normalni.

~~…i onda me uhvatila , đubre ,čežnja.Počeo sam da čeznem za zavičajem ,

za nekim toplim krevetom , ljudima koje sam poznavao , za nekim mirnim ulicama ,

za nekim lukama u kojima je voda ružičasta sa zalaskom sunca , za nekim

devojkama koje sam ostavio iza sebe , na brzinu , pakujući se sebično za put . . .

~~Žrtve medija. . .Koliko nakaza ostavlja iza sebe samo jedan televizijski

prijemnik.Još niko nije otišao na sud zbog toga što je ubio nečiji duh.

 

3 коментара (+додајте свој?)

  1. kontesanera
    нов 10, 2012 @ 23:47:55

    Davno nekad je bilo kad sam procitala ovu knjigu…lijepo se podsjetiti..

    Одговор

  2. ThinkBlog
    нов 10, 2012 @ 23:53:52

    Da….treba se ponekad vratiti na neke davno
    procitane redove. . .

    Одговор

  3. Logan
    мај 08, 2016 @ 20:48:45

    Voleo bi da me neko voli kao što ja volim Ca. Blues, da me potraži kad ga savlada samoća i kad traži odgovore na nepoznata pitanja.

    Одговор

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,302 hits
