Milan Fišt

~~O svojoj duši sam ovako razmišljao „Tvoj bolni dodatak“ i to je bilo sve.

~~Recimo, ja nikad nisam mislio da početak sveta pada u onaj dan kad sam se rodio.Ni to da jedna žena nije mogla da živi nekakvim svojim životom dok nije upoznala mene.

~~Ljudi kao da su trunuli na tavanu, kao da su stari otpad, takav utisak
mi odaju, naročito zimi,kada su pospani i u rano jutro hraču i kašlju po
tramvajima.

~~Eto, takav ti je čovek.Počnu da ga hvale i odmah mogu da mu
namaknu brnjicu.

~~Tužno je čovekovo srce.A kada je moj život u pitanju, nikako da se dovoljno napatim. . .

~~Jer, uzalud čekate da se život prilagodi vama.

~~Skupljam u sebi uspomene kao da sam akumulator. . .

~~Čovek teškom mukom proda nekakve korpe, namuči se za svaki
novčić, a onda deo toga ipak propadne.Pogrešno mu vrate kusur,
ili kupi deset jaja od kojih su dva mućak.

~~Da, može se voleti i ono što je rđavo.Štaviše, od opakih zadovoljstava
i nema većih na svetu.

~~U Parizu ima toliko filozofa da su njima počeli da pregrađuju Senu.

~~Činjenica je da uvek sumnjičavo prihvatam uvrede.Jer, zašto bi neko
hteo da me povredi ?

~~Jer, i to se može desiti, da se čovek smuči samom sebi.
Najeo se samog sebe.

~~Treba znati da tuga kopa duboke rovove u srcu, a oni posle traže
svoje, hoće ponovo da se napune.Traže tugu.I zbog toga neki ljudi više
nikada ni u čemu na svetu ne mogu da nađu svoj mir.

~~Neka čovek samo bude površan i isprazan, treba da bude bez težine,
a koga voli, prema toj osobi ponajviše. I eto.To bih mogao da naučim
ako bih još jednom poželeo da živim s nekom osobom.

~~Što bih se brinuo zbog nekih grandioznih maštarija, da li me
neko voli ili ne ?

~~Postoje situacije kada je bolje ako čoveka namuče.Kada mu odvrate
pažnju od onoga što je njegova prava muka.

~~U mržnji se ne može dugo živeti.Ne, nikako.Na kraju se mora i
zavoleti neko.

~~“Ipak je u naše vreme bilo drugačije“, voleo bi čovek da kaže.Mada,
đavola.Bilo je isto.Jer čovek u svim vremenima ostaje isti, samo se menja odeća, danas je nešto kraća, uzmimo tako.I nastup je dramatičniji.Možda.

Оставите одговор

Статистике блога

  • 905,301 hits
